Bericht vanuit Kuta (Bali) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu Bericht vanuit Kuta (Bali) - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu

Bericht vanuit Kuta (Bali)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Andre en Martha

24 Juni 2008 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,
Hier ons 1e bericht vanuit zonovergoten Bali. We zijn hier eergisteren (zondag) goed aangekomen. De vliegreis verliep voorspoedig, zonder vertraging. Wel was het bij Singapoor erg slecht weer, met veel turbelentie in de lucht en met een hele harde landing. Gelukkig konden we even het vliegtuig uit om even bij te komen. Het laatste stukje ging erg voorspoedig. Ram stond ons al op te wachten. We zijn toen meteen vanuit het vliegveld boodschappen gaan doen en hebben direct ook 2 simkaarten gekocht. We zijn nu op de volgende nummers te bereiken:
Andre: +6281338739209
Martha: +6281338715304
Daarna snel naar het huis gegaan, het was 9 maanden niet gebruikt, dus het rook wel wat muf. Ook wel wat lekkage geweest. Kortom, eerst maar even goed doorluchten. Verder werkte alles gelukkig. S'avonds meteen in Kuta even wezen eten. Lekker om weer daar weer rond te lopen. Gisteren (maandag) zijn we nog wat bij huis gebleven. Een beetje uitgeslapen. Ibu Wayan ontmoet, die de tuin bijhoudt. Verder Udet en Elly gebeld. Die kwamen meteen 's avonds al langs. Het ward een gezellige avond. Vandaag zijn we weer even naar Kuta voor nog wat boodschappen. Het is hier echt gezellig druk. Martha en Niluka zijn even naar warenhuis Matahari, ik ben zelf even een internetcafe ingedoken. Het is niet de goedkoopste, dus ik maak het maar niet te lang. Volgende keer vertel ik meer.
Groetjes, ook van Martha en Niluka,
Andre

• 24 Juni 2008 - 12:19

Harma:

Hoi Andre (en Martha, maar je kent mij niet), het was er niet meer van gekomen toen je nog in Nederland was, maar het kan zo dus ook: hele goede vakantie gewenst, aan de foto's te zien gaat dat lukken en tot over een half jaar, geniet ze! groetjes, Harma

• 26 Juni 2008 - 08:14

Loes:

Nog 2 nachten en dan komt jullie zoon Silas die kant op. Wel erg spannend. Ik hoop alsnog van harte dat het hem lukt die oversteek te maken naar Aboru. Doen jullie de groeten aan de Elli Udet Ram en Rachma??? Groeten van Mam Ton en Aku

• 27 Juni 2008 - 11:20

Dee:

Hallo andre, ata en niluka,
    Toch wel leuk dat ik zo kan volgen waar jullie zijn. Veel vrienden/bekenden die ook die kant gaan, voor mij dit jaar even niet vandaar leuk om jullie reis ook te kunnen volgen!! Heel veel plezier en de groetjes aan Ram Ragma en kids!! Geniet er maar lekker van!! Blijf jullie met plezier volgen!!

• 27 Juni 2008 - 20:51

Zewdi:

hallo André martha en Niluka,wat fijn om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen wij wensen jullie nog een fijne vakantie, groetjes