Bericht vanuit Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu Bericht vanuit Bali - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu

Bericht vanuit Bali

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre en Martha

22 December 2008 | Indonesië, Bali

Hallo allemaal,
Ja, dit wordt dan het denk ik laatste bericht op de web-log. We zijn inmiddels weer op Bali teruggekeerd en gaan ons nu voorbereiden op onze terugkeer naar Nederland. We hebben gistermiddag om 17.30 uur Sydney verlaten en na een vlucht van bijna 6 uur zijn we op Bali aangekomen (plaatselijke tijd 21.00 uur, want er is een tijdsverschil van mar liefst 3 uur met Sydney). Het was na 5 weken Australie even omschakelen, maar toch ook weer fijn om weer in Indonesie terug te keren en weer in ons eigen bed te slapen. Het is hier op Bali nu echt regentijd geworden. Vannacht heeft het flink geregend en ook vanmorgen weer. Onze buurman was vanmorgen druk bezig om de lekkages bij hem in huis te bestrijden. De uitgevoerde renovatie in ons huis werpt tot nu toe zijn vruchten af, want het is bij ons droog gebleven. Verder maakt het weer ons nu ook niets meer uit, want morgenavond vliegen we om 19.10 uur via Kuala Lumpur richting Amsterdan (aankomst woensdagochtend om 05.55 uur). En dat is dan het einde van een lange, mooie en bijzondere vakantieperiode, waar we dankbaar op terug zullen kijken. Ook de laatste dagen in Sydney waren heel plezierig verlopen. We hebben in 2 dagen heel wat afgesjouwd en bekeken: het operagebouw, de Harbour-bridge, de haven, botanicgarden, de beroemde wijk Rocks en de kustlijn, met de vele stranden. Sydney heeft wel indruk op ons gemaakt, een stad onvergelijkbaar met enige andere stad in de wereld. Een mooie afsluiting van onze Australie-reis. Gisteren op een mooi plekje in het nationaal park de camper een beetje schoongemaakt en daarna afgeleverd bij de dealer. Dat verliep allemaal heel voorspoedig. En ook de terugreis naar Bali. Vandaag nog de laatste souveniertjes kopen, vanavond uit eten met Elly en Udet, morgen inpakken, en dan om 7 uur het vliegtuig in. En dan zien jullie ons vanaf a.s. woensdag, eerst nog wat koukleumend, in ons kikkerlandje terug.
Tot dan, groetjes,
Martha en Andre

• 23 December 2008 - 20:07

Janine & Merlijn:

Hallo! we komen snel ff langs! groetjes

• 24 December 2008 - 10:45

Eline:

Welkom terug in Nederland! Lekker weer blauwbekken op de fiets. ;-) Tot de 15de!

Groetjes Eline