24 uur voor vertrek - Reisverslag uit Assen, Nederland van Andre en Martha - WaarBenJij.nu 24 uur voor vertrek - Reisverslag uit Assen, Nederland van Andre en Martha - WaarBenJij.nu

24 uur voor vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Andre en Martha

20 Juni 2008 | Nederland, Assen

hallo allemaal,
Even een laatste groet vanuit Assen. Morgen om 12.00 uur vliegen we weg, dus minder dan 24 uur nog te gaan. De tassen zijn bijna gepakt, de laatste instrukties achter gelaten. Vanavond nog even de laatste bezoekjes en telefoontjes en na een waarschijnlijk korte nachtrust vertrekken we morgenochtend om 06.30 uur met de eigen auto naar Schiphol.
Ook Silas zwaait ons uit, hoewel hij achteraf wel met ons mee had gekund, want hij blijkt nu toch geslaagd voor zijn propodeuse. Maar goed, hij vliegt ons komende vrijdag achterna en hij heeft als voordeel dat hij zaterdag Oranje nog kan zien spelen + volgende week een stukje TT meepakken.

Voor jullie achterblijvers een hartelijke groet en we houden contact.
Liefs, Martha, André en Niluka

• 22 Juni 2008 - 09:12

Ietje:

Hallo Andre Ata en Niluka

Ik dacht even kijken naar de site waar ben je nu las ik het bericht van jullie mooi gedaan. Hoe is de reis gegaan, zijn jullie goed aangekomen. Willen jullie de groeten doorgeven aan Udet en Ellie. Aha Andre nederland is uitgeschakeld in kwartfinale tegen Rusland met 3-1 hihihi.
    Ok ik wens jullie een goeie en plezierige vakantie.

Groetjes ietje

• 22 Juni 2008 - 17:45

Loes:

Joehoeiiii vakantiegangers, Jullie mobiele nummers heb ik aan de fam dorgemaild, dus dat wordt hopenlijk druk sms-en.... Verliep alles goed... Jajajjaja...Nederland heeft echt niks gebakken tegen Rusland...die waren echt goed hoor....

• 23 Juni 2008 - 20:22

Ietje Matu...:

Hallo Andre,Martha en Niluka,Hoeisie????
    Hebben jullie een goede vlucht gehad? Volgens mij zijn jullie inmiddels geland?
    Nederland is aan het rouwen (....wij ook...)na de zware nederlaag tegen Rusland,zelfs ik liep in `t oranje..,hahhaha.Niluka wat een belevenis he?
    Geniet ervan....!!!
    Grtjs van ons 3tjus

• 07 Juli 2008 - 12:27

Marriet:

Je welke fotograaf heeft die mooi foto gemaakt!
    Perfect gewoon!

doei marriet