5e bericht uit bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu 5e bericht uit bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu

5e bericht uit bali

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre en Martha

12 Juli 2008 | Indonesië, Kuta

hallo allemaal,

Even weer een berichtje uit het weer zonnige bali. Vanmorgen heeft het hier trouwens even geregend, het 2e buitje sinds ons verblijf hier, maar inmiddels schijnt de zon weer volop. Martha en ik zijn op dit moment even met z'n tweeën. Silas zit nog op Ambon, wij verwachten hem morgenochtend weer op het vliegveld van bali terug te zien. Hij schijnt het heel goed te hebben gehad, heel veel familie ontmoet, maar wel elke dag regen! Verder is Niluka een nachtje logeren bij Elly en Udet. Kunnen we dus alvast een beetje wennen voor als we straks met z'n tweeëjn overblijven. De afgelopen week trouwens een beetje rustig aan gedaan. Een dagje naar het Bali-museum in Den Pasar en een dagje naar een safari-park bij Gianyar in Oost-Bali. Dit laatste was een grote wens van Niluka. Ze heeft daar op een kameel gereden en meegedaan aan een circusact met een aantal olifanten. Jammer genoeg deed de videocamera het niet meer, maar ik heb wel leuke foto's. Martha ging nog op de foto met een jonge orang utang op schoot, maar ze werd tot 2 x toe gebeten, dus voor haar was de lol er snel vanaf. Het beestje was bij Udet en mij echter weer een voorbeeldige baby, kortom lachen. Niluka had al met met al een topdag. Deze week ook nog 2 x bij Elly en Udet in Den Pasar wezen eten en voor de rest alvast wat voorbereidingen getroffen en inkopen gedaan voor het huis. Ook i.v.m. de opknapbeurt. Morgen hebben we hierover een gesprek met de aannemer en het lijkt er op dat de werkzaamheden al deze maand kunnen beginnen. Wat ons betreft, hoe eerder hoe beter, want dan hebben we dat gehad, en kunnen we onze verdere reisplannen uitstippelen. Volgende week dinsdag gaan we een aantal dagen naar Lombok, w.s. komen we vrijdag weer terug. Dan hebben we volgende zondag als afscheid van Silas en Niluka een barbeque (bakar ikan) bij ons thuis, maar voor die tijd sturen we nog wel even een berichtje.

groeten aan iedereen,
Martha en Andre

• 12 Juli 2008 - 10:29

Loes N.:

Zo wat een ervaring is dat voor Niluka. Nou Ata, wat is dat nou, je hebt het blijkbaar toch niet met apen. Ondertussen heb ik ook Silas é keren gesproken, die zich uiteraard vermaaktmet de familie en heb ook Mina gesproken. Wat scheelt er aan de camera? Is het de batterijof misschien zit er wel stof/zand in. Nou ik hoop dat het weer oke is, anders moet je dit laten nakijken, zoniet, via Silas en Niluka meegeven naar Nld. Anders is het een gesleep. Momenteel zijn Nora en Ronnie net bij Ton's appartement aangekomen en waarschijnlijk gaan ze Arnhem leegshoppen. Ton en ik gaan straks ff kijken naar Cook travel.
    Nou de groeten daar aan iedereen en groten daar.

• 16 Juli 2008 - 06:02

Anita:

Hey.......
    Dan eindelijk even een reactie van mij. Ben net terug van vakantie en heel druk op het werk. Maar heb nu even tijd genomen om jullie reisverslag te lezen. Ben echt jaloers op jullie hoor! Vind het geweldig leuk om op deze manier een beetje op de hoogte te blijven van hetgeen jullie allemaal beleven. Heel veel plezier nog. Geniet ervan (dat doe je wel merk ik). De groetjes aan Martha, Niluka en Silas. Ik kijk uit naar je volgende epistel.

Liefs Anita