3e bericht uit Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu 3e bericht uit Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu

3e bericht uit Bali

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre en Martha

02 Juli 2008 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,
Hier weer een berichtje uit het zonovergoten Bali. Silas is er inmiddels ook bijgekomen en die heeft inmiddels al kennisgemaakt met het nachtleven op Bali. Zaterdagavond hebben we hem, samen met Ram, opgehaald. Hij was natuurlijk behoorlijk gaar, maar blij dat hij was gearriveerd. Zondag zijn we meteen met z'n allen met Udet en Elly naar Bedugul gegaan, 2,5 uur rijden. Eigenlijk moet je er niet op zondag zijn, want dan is het echt een recreatiegebied voor de Balinezen zelf, dus heel erg druk. Maar goed, het blijft wel de moeite waard. Lekker gepicknict, nog een stukje langs het Bratanmeer gewandeld, een paar Japanse grotten bekeken en daarna weer 2,5 uur terug. 'S nachts nog de finale van het EK gezien (om 2.30 uur plaatselijke tijd). De volgende dag maar even rustig aan gedaan. Silas had nog wel genoeg spirit om de volgende avond met Dean en zijn neef naar het hardrockcafe in Kuta te gaan. Gisteren zijn we hier in de buurt voor het eerst naar het strand geweest (en wat mij betreft voorlopig maar weer voor het laatst, want het is nu eenmaal niet mijn ding). Het heet Dream Land, bekend om zijn bijzonder mooie branding. Inderdaad fantastisch hoge golven. hastikke spannend om er in te duiken. Silas kwam er alleen gehavend weer uit, want hij haalde zijn been open aan een stuk rots of koraal. Er bleek op het hele strand geen pleister aanwezig te zijn, laat staan een EHBO-post. Gelukkig bleek het uiteindelijk wel mee te vallen, maar voortaan de EHBO-koffer maar meenemen. Vandaag zijn Martha, Silas en Niluka naar Kuta voor wat boodschappen en ook om het monument te zien van de slachtoffers van de bomaanslag van 2002. Ik heb het zelf eerder deze week al gezien, dus voor mij een mooie gelegenheid om deze nieuwsbrief te versturen. Morgen gaan we met Udet en Dean een dagje naar Ubud. Lekker wandelen door de sawahs. Ik heb er echt zin in. Voor Silas is er inmiddels een ticket gekocht voor zijn reis naar Ambon. Hij vertekt a.s. zondag. Groetjes uit Bali. Tot een volgende keer.
Andre, Martha, Silas en Niluka

  • 02 Juli 2008 - 15:37

    Loes:

    Nou ben bij dat de familie nu compleet is. Ook hier in Assen is het tropisch warm tot ca. 32 gr. Jullie genieten en zullen wel blijven genieten en uiteraard zijn we reuzebenieuwd naar de volgende verslagen. Verder gaat hier alles prima.Het is wel mooi om jullie op deze manier te blijven volgen. Ook de groeten van (O)-Ma en (oom)Ton

  • 04 Juli 2008 - 17:59

    Nora:

    Alles goed met jullie allemaal op Bali? Ata heeft mij gemaild met de vraag hoeveel neefjes en nichtjes er op Ambon zijn ivm aankoop van de cadootjes. Eerlijk gezegd weet ik het niet, maar ik begreep van Loes dat zij het al met Ata heeft kortgesloten. En heeft Niluka al wat mooie posters weten te kopen? Ben hel benieuwd naar de foto van Niluka in Balinese kledij. En hoe gaat het met jullie huisgenoot, de kikker...haha...Silas gaat a.s. zondag naar Ambon. Fijn dat Tjo hem ophaalt, hoop maar niet dat Tjo hem met zijn brommer afhaalt. Dat is best wel eng, vooral als je achterom kijkt en al het achteropkomend verkeer op jo af ziet komt. Maar ook daar wen je aan en het is best wel een mooie tocht op de brommer langs de baai van Ambon. Nou Silas, ik hoop dat je er een goede tijd zal hebben en doe de groeten aan de familie daar.

  • 04 Juli 2008 - 21:47

    Roxanne :

    Ik heb het verhaal gelezen en zo te horen hebben jullie het erg naar jullie zin in Indonesiè . Ik mis jullie wel . Als jullie tijd hebben kan èèn van jullie ons een berichteje sturen .

  • 04 Juli 2008 - 21:56

    Roxanne:

    Jullie vinden het vast heel leuk op in Indonesiè Ik vind het wel een tragedie van die bomaanslag op Bali een aantal jaren geleden . Ik weet het nog heel goed . Ik mis jullie alllemaal wel een beetje .Vooral Niluka omdat ze mijn beste vriendin is . Ik zou dol blij zijn als Nikua 21 Jullie weer naar Nederlan vertrekt samen met haar broer Silas .

    Groetjes uit Nederland van Roxanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2008

Bericht vanuit Bali

20 December 2008

Bericht vanuit Sydney

09 December 2008

Bericht vanuit Grampians National Park

28 November 2008

Bericht uit Adelaide (vervolg)

28 November 2008

Bericht uit Adelaide
Andre en Martha

Actief sinds 02 Juni 2008
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 50229

Voorgaande reizen:

20 December 2017 - 09 Januari 2018

Verslag reis Ambon / Banda - dec 2017 / jan 2018

15 Januari 2017 - 09 Februari 2017

Bezoek aan Ambon en Papua - 2017

16 November 2014 - 13 April 2014

Sabbatical 2014/2015

21 Juni 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: