2e bericht uit bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu 2e bericht uit bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Andre en Martha - WaarBenJij.nu

2e bericht uit bali

Door: Andre

Blijf op de hoogte en volg Andre en Martha

28 Juni 2008 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,
Hier weer even een berichtje uit Bali. We zitten hier nu al weer bijna een week en het gaat hier prima. De afgelopen 3 dagen zijn we wat tochtjes gaan maken in de directe omgeving en dat was erg leuk. Afgelopen woensdag waren we in Nusa Dua. Ik heb me alvast wat georienteerd op een duikcursus die ik van plan ben te gaan volgen (met Janine en Merlijn). Daarna met een zgn. glasboot koraal bekeken en een turtle-eiland bezocht. Vervolgens doorgereden naar de zuidwestpunt van Bali, naar de tempel van Uluwatu. Een hele mooie lokatie, met heel vervelende apen. Ze hadden de bril van Niluka te pakken. Een toezichthouder wist hem weer terug te krijgen, tegen een vast tarief van Rp 20.000. Het zouden wel een sgVolgens mij is het een aardige broodwinning. Bij zonsondergang een bijzonder leuke dansvoorstelling bezocht. De volgende dag zijn we met Udet naar tanah Lot gegaan. Een hindu-tempel in zee, alleen bij eb te bereiken. Ook weer een hele mooie plek, vooral ook weer met zonsondergang. Wel druk, want ook hier is het vakantietijd. Schoolkinderen uit de kampong verdrongen zich om mij heen, om met mij op de foto te kunnen. Wel grappig. Gisteren met Udet en Elly een dagje naar Den Pasar. Een museum bekeken en daarna foto's wezen maken van Niluka in Balinese klederdracht. Niluka helmaal in haar sas. Nog even bij Udet en Elly thuis geweest. Daar was ook hun zoon Deon.Het was gezellig. Vandaag even rustig aan. Het kostte moeite om een plekje te vinden in een internetcafe, want door de vakantie is het overal erg druk met vakantievierende scholieren. Vanavond gaan we Silas van de airport afhalen. Ram brengt ons dan weer naar huis. Morgen gaan we met Udet en Elly picknicken in Bedugul. Een heel mooi gebied, ten noorden van Ubud. Dat wordt vast weer een mooie dag. Kortom, we genieten erg. Ook in ons vakantiehuis is het goed toeven. Af en toe worden we geconfronteerd met een of ander dier. Ik werd de 1e avond al van het terras verdreven door een vleermuis die allerlei schijnaanvallen leek uit te voeren. Vamorgen zat er een grote kikker in de kamer. Ik weet niet hoe die naar binnen is gekomen. En verder natuurlijk af en toe een flinke kakkerlak, maar eigenlijk valt dat wel mee.
O.K. tot zover dit vakantieverslag. Bij het volgende bericht zijn we op volle sterkte.
groetjes van Martha, Andre en Niluka.

  • 28 Juni 2008 - 06:57

    Nellie:

    Hallo vakantiegangers,
    Wat leuk om jullie zo een beetje te kunnen volgen en een klein beetje mee te proeven van de sfeer van mijn geboorteland (nooit meer teruggeweest)
    Geniet ze daar!!!!
    groet van Nellie

  • 28 Juni 2008 - 19:03

    Wil Bahlmann-stegema:

    Wat leuk om op zo'n manier mee te kunnen reizen, naar een voor mij vreemd en ver land.
    Veel plezier.
    wil

  • 30 Juni 2008 - 19:35

    Thea:

    Wat heerlijk en gezellig om nu met z'n vieren op stap te gaan. Ik benieuwd naar de ervaringen van Silas en Niluka. Veel plezier.
    Groetjes Thea

  • 30 Juni 2008 - 20:42

    Nora:

    Zo te lezen hebben jullie het prima naar jullie zin op Bali. ja, die monkees van Uluwatu zijn heel vervelend. Nou Niluka, dat was even eng he dat die aap jouw bril heeft meegenomen. Ben heel benieuwd naar jouw foto in balinese kledij.
    En is Silas al een beetje bijgekomen van de reis? Hoeveel graden is het momenteel op Bali?

    Doe de groeten aan Ram, zijn echtgenote, Audet en Elly en zoon.

    Groetjes en veel liefs uit Utrecht

  • 01 Juli 2008 - 17:21

    Janine:

    Hallo Balineesjes!

    Het gaat jullie goed daar lees ik wel...heerlijk hoor! Even een vraagje Andre, want Merlijn & ik hebben plannen om ons bezoek aan Bali uit te stellen naar de laatste (anderhalve??)week van onze reis. De vraag is of het jou dan nog wel uitkomt om samen met ons te duiken. Voordeel voor ons is dat we dan direct door kunnen naar Maluku of Flores en Bali niet 2x aan hoeven te doen. De planning wordt dan dat we rond 1/2 augustus aankomen op Bali. Laat je me even weten of dat gaat lukken op janinerinsampessy@hotmail.com?

    Groetjes Janine

  • 02 Juli 2008 - 09:02

    Eline:

    Hoi familie Haverkamp,

    Verdreven van je eigen terras door een vleermuis?? Haha, ik zie het al voor me. Maar het kan inderdaad best eng zijn, heb ik in Costa Rica ervaren. Goed om te lezen dat het goed gaat en dat jullie genieten van alles. De berichtjes zijn een aangename onderbreking van het werk, om even weg te dromen ;-). Hier is alles oké. Alles onder controle. Veel plezier, ik hoop snel weer wat te lezen over jullie sabbatical. Groetjes Eline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Kuta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 December 2008

Bericht vanuit Bali

20 December 2008

Bericht vanuit Sydney

09 December 2008

Bericht vanuit Grampians National Park

28 November 2008

Bericht uit Adelaide (vervolg)

28 November 2008

Bericht uit Adelaide
Andre en Martha

Actief sinds 02 Juni 2008
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 50116

Voorgaande reizen:

20 December 2017 - 09 Januari 2018

Verslag reis Ambon / Banda - dec 2017 / jan 2018

15 Januari 2017 - 09 Februari 2017

Bezoek aan Ambon en Papua - 2017

16 November 2014 - 13 April 2014

Sabbatical 2014/2015

21 Juni 2008 - 24 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: